مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه : حقوق کودکان در مشارکت

دو شنبه 6 آبان 1395
ن : علیرضا

مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه : حقوق کودکان در مشارکت

دانلود-ترجمه-مقاله-حقوق-کودکان-و-روانشناسی-مدرسه--حقوق-کودکان-در-مشارکت

مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه : حقوق کودکان در مشارکت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 306

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه : حقوق کودکان در مشارکت ؛ مقاله ای برای رشته روان شناسی است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

كنوانسيون  حقوق کودکان جزئیات ضروری  رابه صورت بین المللی  انجام داده و احترام به حقوق کودکان خواسته است.  به طور خاص این  مجموعه ای روشن از  دستورات را برای تضمین مراقبت هایی براي کودکان  در رابطه  با تمام مسائل را برای آنها ارائه نموده است. دستیابی به این اهداف شامل احترام وارزش نهادن به کودکان به عنوان شرکت کنندگان  در اموزش است. اگر این به طور کامل اجرا شود. حق کودکان برای بیان نظرات، جدی گرفته شده که در سراسر محیط مدرسه بوده و میتوان  بيان کرد که یکی از  اصلی ترین دگرگونی ها  در حرکت به کار  فرهنگ احترام به حقوق کودکان  و کرامت و حقوق  شهروندی آنها  بوده وکمک قابل توجهی می کند.  این ارزش ها واصول ساز گار با حرفه ی روانشناسی  مدرسه است. در نتیجه روانشناسان مدرسه  تشویق میشوند تا درروند حمایت و تحقق کنواسیون  در مدارس جهان اقدام کنند.

کلمات کلیدی : حقوق کودکان-بین الملل- روانشناسی مدرسه مشارکت- آموزش وپرورش

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: حقوق کودکان, روانشناسی مدرسه, حقوق کودکان در مشارکت, مقاله روان شناسی, مقاله رشته روان شناسی, دانلود مقاله روان شناسی, دانلود مقاله رشته روانشناسی, مقاله روان شناسی کودک, مقاله روان شناسی آموزش, مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه, دانلود مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه, حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه, دانلود مقاله حقوق کودکان در مشارکت, حقوق کودکان در مشارکت, مقاله حقوق کودکان در مشارکت,